Timpul nu se întoarce – Sânge balcanic (128) poem


viaţa nu mai este aceeaşi

parcă se sufocă

paşi-mi merg şoptit prin odaie

stingheriţi parcă de următoarea mişcare

mi-aş dori să măsor şi să stârnesc

colbul de pe un drum de ţară

sau nisipul cernut şi spălat de valurile mării

totul este ca într-o  închisoare

este o încleştare

iar timpul se comprimă

urgisita-mi viaţă

nu a fost pictată

în culori prea tandre

cred ca am aruncat mănuşa

unui spaţiu potrivnic

unui timp apus

tot ceea ce-mi doresc

este să zâmbesc iarăşi

ca un copil fără de griji

dar nu pot întoarce timpul.

7 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. ALIOSA spune:

    Viața se stinge incet
    Inima bate mai greu
    Totul devine incert
    Si regreți mai mereu.

    Doar scrisul rămâne intact
    Dăinuind peste veacuri
    Si cu scrisul faci pact
    Uitând de necazuri si fleacuri.
    Cu respect, ALIOSA.

    Apreciază

    1. Aliosa
      Regretăm trecerea timpului
      Căci este din vremi apuse un fapt
      Am făcut cu vremile un pact
      Să fim mereu imaginea pământului

      Poate astfel, ne va ierta, biet pământ
      Că l-am torturat ani după ani
      El ne-a privit mereu ca un sfânt
      Merită să devenim în ceasul din urmă umani.

      Cu prietenie,
      Cosmin Ștefănescu

      Apreciază

  2. Daniela spune:

    Si eu ma gandesc adesea la trecerea timpului. Sentimentul crunt e sa vezi cum se sfarseste secunda de fericire pe care o traiesti, sa simti ca vine clipa cand se va sfarsi acel ceva. All things must come to an end.

    Apreciază

    1. Daniela
      Important este pentru fiecare dintre noi să trăim fiecare clipă cu o intensitate maximă… ca și cum ar fi ultima…

      Apreciază

  3. yogoshima spune:

    Sint momente in viata fiecaruia cind ai inpresia ca viata trece si se risipeste si este departe de objectivurile decise.Este normal si putem sa facem un bilant dupa multi ani de zile ceia ce sa realizat si ceia ce nu sa putut sa se realizeze.Inportant este sa ne projectam in viitor sa avem viziiuni si proecte concrete care ne vor sustine mental si fizic in parcursul vieti.

    Apreciază

    1. Yogoshima
      Nici eu nu o puteam spune mai bine…
      O zi frumoasă!

      Apreciază

  4. Adrian spune:

    Toamna i-si face aparitia cu frunzele ingalbenite pe la noi.Ce sa spun carte poastala inaite de, o iarna grea si lunga plina de sperante pe viitor.
    O zi frumoasa si plina cu soare, Sanatate !

    Apreciază

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.